25 Mayıs 2011

Kume Duserken Drogbayla Anılmak...


Baslik antipatik gelmesin... Ironi yapmak istiyorum biraz...


Durum odurki igrenc bir sezon gecirdik. Kucuk bir cocugun toprak yemesi gibi, otobus yolculugunda istifra etmek gibi igrenc (kusabilirsiniz lutfen poset alin). Ama biraz haykirarak 'Eeee !?' demek istiyorum. Ne degistirir bu ? neyi degistirir ?. Galatasaray'a gonul vermisler icin Biraz sarsinti, biraz huzun, biraz kizginlik hepsi bu. ''Artik Galatasarayli degilim, bu takim tutulurmu yeaa'' gibisinden cumleleri duyan varmi ? ben duymadim.

Bu neden kaynaklaniyor ona gelelim. Bu Galatasarayin buyuklugunden kaynaklaniyor. Galatasarayin buyuklugunu tanimlamak icin yazmaya kalktim bu yaziyi ama simdi farkettimki bunu aciklayacak kadar kelime haznem yok. O yuzden bende orneklerle aciklamak istiyorum...

Ornek 1 : Unal Aysal... Bukadar guclu bir adamin baskan olmak icin yarisa girmesi. Baskanimiz olmasi (Bill Gates'in Vestele Ceo'luk icin basvurmasi gibi -abarttim-)...


Ornek 2 : Serhan Ulueren gibi yillardir spor dunyasinin icinde olan, onemli bir cevresi olan, Aziz Yildirimindan tut Yildirim Demiroren ve Adnan Polata kadar herkes dil uzatmis bir adamin, Unal Aysal'in onunde diz cokup tevbe dilemesi...

Ornek 3 : Ligi 8. bitirmis bir takimin, Avrupada olmayan takimin, yukarda da bahsettigim gibi igrenc bir sezon gecirmis bir takimin, yillardir kupa alamayan bir takimin, isminin Drogbalarla, Hazardlarla, Buffonlarla anilabiliyor olmasi.

Daha bir cok ornek var ama bunlar yeter sanirim. Biraz daha acayim konuyu Drogbayla ismi anilan diger kluplerden bazilari Real Madrid - Man City. Aciklayici oldu mu ? bence oldu...

Sanirim biz kume dusuyorduk, anlamadim Drogba ? 


Nihat Dogan'dan gelsin oyleyse: ''Burasi Galatasaray beyler, burda saka yok, hersey gercek !'' 


Ufak bir gondermeyle bitirmek istiyorum : Ligin basinda, ortasinda , sonunda Galatasaray'a dil uzatabilme cesaretini gosteren, dalga gecen tum arkadaslara ustteki resmi armagan ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons