10 Haziran 2011

''Ben Alışık Değilim Oğlum''

Futbol sezonun bitmesiyle birlikte pek çok teknik adam ve futbolcu yorgunluklarını tatil bölgelerinde atmaya başladı bile.Çeşme'de bu ünlü isimlerin en uğrak yerlerinden biri.Yılmaz Vural,Ümit Kayıhan,Emre Belözoğlu,Necati Ateş,Turgay Bahadır,Gençlerbirliği forması giyen Cem daha kimler kimler.Bu kadar sporla iç içe olan insanların bir araya gelip boş durması da beklenemezdi doğal olarak.
Çeşme'de toplanan bu ekip bir ''Beach Volley'' yani plaj voleybolu kapışması düzenlemişler.Yılmaz Vural ve Ümit hoca takımlarını kurmuş kıyasıya yarışıyorlar.Merak edene LigTv'nin sitesinde videoları da var maçın.Benim dikkatimi çeken şeyse sembolik kupa töreni oldu.Maçı kazanan Yılmaz Vural ve ekibi kupayı kaldıracak.Ancak; hoca bu kupayı kendisinin kaldırmaması gerektiğini söyleyerek Emre'yi yanına çağırıyor ve bombayı patlatıyor:''Emre sen kaldır oğlum ben alışık değilim böyle şeylere.Kupa falan kaldırmadım bu yaşa kadar sen daha tecrübelisin.''
Bu sezon her ne kadar 2 takımı birden küme düşürse de Yılmaz Hoca Türk Futbolu için bir renk bunu bir kez daha anladım.Hatta bu esprilerinin yanına koyduğu iddialı açıklamalarıyla futbolun gökkuşağı bile olabiliyor bazen.Bizde iyi niyetine inanıp,hoş görüyoruz tabi hocamızı.İyi ki varsın Yılmaz Hoca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons