12 Ağustos 2011

Kaptanıma...

Kaptanım, 10 Numaram, Göz Bebeğim...
Sana olan nefretimi mi satırlara döksem yoksa sana olan sevgimi mi. Evet bukadar karışık duygularım. Bunun sevevi sensin Arda . Ben seni yeni neslin Metin Oktayı sanmıştım okadar bağlamıştınki bizi sana belki Metin Oktayında önüne geçirmiştik seni. Biz senin ne gollerini ne artistik hareketlerini sevmiştik, biz senin Galatasaray dolu yüreğini sevmiştik. O yüreğin Galatasarayla dolu olmadığını görmenin avısını tahmin edebilirmisn ? Peki bunun yalanlarla örtüldüğünü ? Bir sevgilinin aldatılma hissini bilirmisin Arda ? İşte şimdi terkedilmişcesine hüzünlü ve boşluktayız...
     Neydi bizim suçumuz ? Emre abini savunurken görmemezlikten gelmekmi ? Yoksa sevgiline sinema kapatırken sana sahip çıkmakmı ? Kaptanlığın tartışılırken bağrımıza basmamızmıydı suçumuz ? Bu taraftarın günahı neydi ?
Çok sevdiğim bir şiir vardır. Anlatıyor herşeyi;

Bağlanmayacaksın demiş. Çokda güzel söylemiş...
      O Atl.Madrid formasını üzerinde gördüğümde başımdan aşağıya barajlar döküldü. Öyle bir koyduki kelimeler kifayetsiz kalır. O anki hislerim birinin sevgilisini başka birinin yanında görmesi gibiydi, öyle burktu yüreğimi.Sen bizi sevmedin, önemsemedin, yok saydın, Sen Emre abini, Acun abini sevdin. Ama ben herşeye rağmen Kaptanım diye başlık atabiliyorum Arda, ama kötü bir haberim var bu sonuncuydu...

Okadar şey varki yazacak. ancak paylaşacağım bir şarkı anlatmak istediklerimi daha kolay anlatıcak...


Ben seni ellerin olsun diyemi sevdim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons